Mozogjon a ketogén diétával!

Ha diétába fog, és teste még nincs hozzászokva a rendszeres edzéshez, a mozgás gondolatától is kiverheti a víz. Talán a KetoMix diétát is épp azért választotta, mert szabályai egyszerűek, és mellette sport nélkül is égetheti a zsírt.

Ketonová dieta a pohyb

Általánosan elfogadott igazság, hogy egészségünk megtartásához elengedhetetlen egy kis mozgás. Így tehát diétája alatt sem érdemes elhanyagolni azt. Viszont, ha eddig a mozgás nem volt mindennapjainak része, az elején ne erőltesse magát túl! Kezdje egy kellemes sétával a friss levegőn, járjon gyakrabban kutyát sétáltatni, dolgozzon a kertben, esetleg próbálkozzon könnyebb nyújtással – például jógagyakorlatokkal.

Legyen a mozgás kapocs!

Ha szeretne egészségesebben élni, emelje be mindennapjaiba a rendszeres mozgást – legyen ez a kapocs! A diéta mellett az edzés is segíthet álmai alakját elérni. Ismert tény továbbá, hogy a mozgás nem csak a testi, de a lelki egészséget is ápolja. Sportolás és más mozgás során testünk endorfint szabadít fel, amit boldogsághormonként ismerünk. Ez a folyamat pedig jókedvet és felszabadultságot eredményez, tehát mozgás során a stressztől is megszabadul. Ez pedig magában is megéri!

Mozgás és a KetoMix diéta kezdete

A KetoMix diéta elején, mikor jelentősen megvonja magától a szénhidrátot, és a „keto influenza” tüneteit fedezi fel magán, érdemes a mozgást csak mérsékelten bevezetni. Ez a szakaszosság azért fontos, hogy a kellemetlenségei ne fokozódjanak. Miután ezen az időszakon túlesett, már bátran elkezdhet kicsit többet mozogni. Az igazán sportosak nyugodtan edzhetnek korlátozások nélkül, ahogy eddig is tették. A mozgás rendkívül rásegít a zsírégetésre, így Ön is észreveheti majd, hogy rövidebb idő alatt éri el a kívánt eredményeket.

De mégis milyen mozgásfajtát válasszunk?

A céljának megfelelően bármilyen sportot folytathat a KetoMix diéta alatt. A gyorsabb zsírégetés érdekében pedig érdemes valamilyen aerob mozgásfajtát választani, mint például a gyors séta, a nordic-walking vagy egy laza kocogás. Lehetőség van továbbá nehéz súlyos erőedzésre, alacsonyabb számú ismétléssel és hosszabb szünetekkel a szériák közt, valamint az izomépítésre fókuszáló edzésre nehézsúlyokkal, 8 és 12 ismétléssel és rövidebb szünetekkel a sorozatok közt. Ha pedig állóképességét szeretné fejleszteni, akkor a magas intenzitású edzések lehetnek megfelelőek az Ön számára – ilyen például a HIIT (magas intenzitású szakaszos edzés) vagy a kardió edzés közepes tempóban.

A mozgás nagyon jót tesz kívül-belül, így tehát szinte mindegy, milyen sportba kezdünk. A legfontosabb az, hogy elkezdjük és kitartsunk.


nahled magazin MP
Autor článku
Marie Petrovová

Zvídavost a láska k psaní ji dovedly k žurnalistice. Úspěšně vystudovala Akademii žurnalistiky a nových médií. Už během školy navštěvovala několik stáží v mediálních domech či České televizi. Tam se po absolutoriích rozhodla zakotvit. Nakonec ji osud dovedl k public relations a marketingu. Zůstala tak nadále věrná světu médií jen z druhé, pro ni barevnější, strany. Svůj čas nejraději tráví s rodinou a přáteli. Nejoblíbenější sportovní aktivitou je pro ni jóga, díky které může propojit ducha i těla. Své štěstí neustále objevuje v okamžicích.

Kövessen minket az instagramon, és ossza meg velünk az elkészített ételeiről készült képeit, vagy motiváljon mindenkit az eddig elért eredményeivel. @ketomixhuPROFIL MEGTEKINTÉSE

Látta még a fiókot?

Iratkozzon fel és sok előnyt élvezhet:

Születésnapi ajándék - feltétlenül töltse ki születési dátumát

Kedvezmény az ismételt vásárlások esetén

Átláthatóak az eddigi megrendelések

Gyors ismételt megrendelés

Nem muszáj kitölteni az adatait

Regisztráció

Nem marad egyedül!

Többezer önhöz hasonló ember osztotta meg velünk eredményeit, így motiválva egymást, táplálkozási tanácsadónk pedig minden kérdésére válaszol. Bízzon támogatásunkban és kezdjen el fogyni még ma!

CSATLAKOZOM A CSOPORTHOZ

TAGOK több mint 100 tag

A szállítás módjai

Csomagküldő - Házhozszállításhoz
990 Ft
Csomagküldő - Max. 8 kg
690 Ft